WordPress hulp nodig?
WordPress Support
Hulp nodig met jouw WordPress website? Hier vind je gratis en betaalde oplossingen die jou direct kunnen helpen. Heeft het spoed?
WordPress klantenservice
De WPsupporters bieden een Nederlandstalige WordPress klantenservice voor onze klanten.
Met onze onderhoudspakketten krijg je onbeperkt WordPress ondersteuning.
Doordat wij al onze energie en tijd steken in onze onderhoudsklanten pakken wij geen eenmalige klussen op.
Maar geen nood. Je kunt nog steeds geholpen worden met jouw WordPress problemen.
Hieronder hebben wij uitgelegd hoe jij antwoorden kunt krijgen op al jouw WordPress vragen.
Kom je er alsnog niet uit. Schroom dan niet en neem contact op met de WPsupporters.
Wij zijn jouw grootste fan!
Gratis antwoorden op al jouw WordPress vragen
WordPress is 1 van de meest gevarieerde content management systemen die er is. Hierdoor kan het moeilijk zijn om WordPress vragen snel en eenvoudig beantwoord te krijgen.
Indien je meerdere contacten hebt in de WordPress wereld kun je hier je vraag aan stellen, al wil je ook hun tijd niet verdoen. Ook kun je proberen om het de ontwikkelaars te vragen maar zullen die hier ten alle tijden een prijskaartje aan hangen.
Daar moet dus een oplossing voor zijn!
Wij schrijven in dit artikel 14 manieren om jouw 24/7 te ondersteunen met WordPress Help, gratis en voor niets.
De bronnen bestaan voornamelijk uit WordPress Help forums, Facebook groepen en andere manieren om je vragen gratis te stellen en laten beantwoorden.
Daarbij kun je ook altijd terecht bij ons team van WPsupporters. Wij steunen en begeleiden vele website eigenaren en freelancers in alles wat met hun WordPress website te maken heeft.
Dus mocht er nu al een vraag opkomen die je direct beantwoord wilt hebben, mail ons op: remco@wpsupporters.com
Waar we het over hebben in dit artikel:
- Tips voor het gebruiken van WordPress Help bronnen en forums
 - WordPress Help forums
– WordPress.org
– WordPress Codex - WordPress Facebook groepen
– Engelstalige WordPress Facebook groepen
– Nederlandstalige WordPress Facebook groepen - Wat te doen wanneer niets werkt?
 
Tips voor het gebruiken van WordPress Help bronnen en forums
Voordat we verder gaan, wil ik je eerst een aantal tips geven zodat je het maximale uit je zoektocht naar het best passende antwoord kunt halen.
1. Veel vragen die je hebt, zijn al eens gesteld.
In veel WordPress Help forums zijn de vragen die jij hebt, al eens gesteld. Het is dus de kunst om de antwoorden hiervan te vinden voordat je zelf opnieuw de vraag stelt. Dit kun je doen door te scrollen door alle vragen of door de zoekbalk te gebruiken.
2. Houd er rekening mee dat het tijd kost om je antwoord te krijgen.
Haastig je vragen beantwoord willen krijgen, levert vaak irritatie op bij andere forum deelnemers. Als je zelf geen tijd hebt om problemen op te lossen, stel je vragen dan op tijd zodat anderen je kunnen helpen.
3. Zorg voor een goede beschrijving van je probleem.
Een onvolledige beschrijving van je probleem zorgt voor tijdverspilling. Indien er afbeeldingen, video’s of andere content betrokken zijn, deel deze dan om je probleem duidelijk te maken.
4. Houdt het onderwerp relevant voor het forum.
Sommig forums zijn gericht op specifieke interesses. Wijk hier niet zomaar vanaf met irrelevante vragen. Indien je vraag niet past bij het onderwerp van het forum, zoek dan verder.
5. Let op je manieren.
Wees beleefd en toon dankbaarheid wanneer iemand de tijd heeft genomen om je vraag te beantwoorden. Indien je een onbeleefd antwoord ontvangt, blijf dan zelf beschaafd. Dit is namelijk niet de plek om ruzie te maken maar om gesteund te worden. Zorg daarbij dat je de gedragsregels van het forum leest (indien deze aanwezig zijn), voordat je begint. 
“WordPress Help forums en WordPress Facebook groepen zijn er om je te helpen, niet om je de les te lezen.”
WordPress Help forums
WordPress Help forums zijn de meest complete trouble shoot plekken waar je antwoord kun krijgen op je vragen.
WordPress Help forums zijn beschikbaar in meerdere talen. Wij behandelen hier alleen de Engelstalige versie omdat hierin veruit de meeste gebruikers zitten en je daardoor sneller antwoord kunt krijgen op je vragen. Natuurlijk is er ook een Nederlandstalige versie indien je dit liever hebt.
WordPress.org
Indien je je website hebt gebouwd op het WordPress platform, is het misschien logisch om ook hier je antwoorden vandaan te halen wanneer je met vragen zit.
Het WordPress.org forum heeft veel verschillende bronnen om je te helpen bij het vinden van een passend antwoord.
Je kunt hier handleidingen vinden om aan de slag te gaan met WordPress en gratis toegang krijgen tot het forum met miljoenen eerdere berichten.
Omdat WordPress zo’n sterke community heeft, hebben de meeste plugin en thema ontwikkelaars hier profielen. Hierdoor kun je misschien ook antwoorden krijgen van de ontwikkelaars die de plugin of thema zelf hebben ontworpen.
WordPress Codex
WordPress Codex is echt de kennisbank die je kunt raadplegen wanneer je technische vragen hebt over je WordPress website. 
WordPress is een open source, waardoor iedereen toegang heeft tot de kerncode en wijzigingen en verbeteringen kan voorstellen. Hierdoor is deze WordPress kennisbank eindeloos.
De meest populaire interesse gebieden zijn:
‘What You Most Need to Know About WordPress’
Dit is de belangrijkste informatie voor iedereen die een WordPress website beheert. Het bevat bijvoorbeeld informatie over hoe je een WordPress versie installeert en een handige woordenlijst van elk WordPress gerelateerde term.
‘Learn how to use WordPress’
De ultieme handleiding voor de meest eenvoudige taken in WordPress. Indien je dringende vragen hebt, neem dan eerst hier een kijkje want waarschijnlijk zul je het antwoord hier vinden.
‘Working with Themes’
Hier vind je bijna alle thema ontwikkelaars met een eigen profiel. Stel je vraag persoonlijk aan hen gerelateerd aan het exacte thema.
‘Write a plug-in’
Dit is een iets gespecialiseerder onderwerp. Mocht je overwegen om een WordPress plugin zelf te ontwikkelen dan kun je hier terecht voordat je aan de slag gaat.
‘Contribute to Development’
Op deze plek kun je aanbevelingen of opmerkingen geven over alles wat met WordPress te maken heeft. Zo maken we WordPress met zijn allen nog beter.
WordPress Facebook groepen
Natuurlijk kun je veel vinden in de WordPress forums die ik je gegeven heb. Toch is het soms fijner om live te kunnen communiceren met mensen die verstand hebben van WordPress. Dit kun je doen doormiddel van jezelf toevoegen aan een WordPress Facebook groep.
Er zijn een aantal super actieve Facebook groepen waar zowel beginners als gevorderde gebruikers vragen kunnen stellen of hulp kunnen krijgen. Dit zijn niet alleen heel handige bronnen maar ook leuke communities om je bij aan te sluiten voor het online ontmoeten van andere WordPress gebruikers.
Omdat er zowel Nederlands als Engelstalige Facebook groepen zijn, maak ik hier onderscheid tussen. Zo kun je zelf kijken wat het beste voor jou van toepassing is en het fijnst om mee te werken.
Engelstalige WordPress Facebook groepen
– Advanced WordPress
Dit is de eerste WordPress Facebook groep die er was. Het idee achter deze groep is eenvoudig: een plek voor WordPress ontwikkelaars om ideeën en kennis te delen met de focus op de meest geavanceerde functies van WordPress.
– WordPress
Deze groep helpt je om de juiste antwoorden te vinden op je vraag in WordPress.org.
– WordPress Help
De WordPress Help Facebook groep heeft dezelfde functie als de WordPress Facebook groep. Het helpt je om de juiste antwoorden te vinden op je vraag in WordPress.org.
– WordPress Speed Up
Deze groep is er voor alle WordPress website gebruikers die hun website willen versnellen. Het is een groep van WordPress.org dus ze helpen je ook om hier je informatie in terug te vinden.
– Elementor community
Hier vindt je de specialisten op het gebied van de Elementor page builder.
Nederlandstalige WordPress Facebook groepen
– WordPress HELP Nederland
De grootse Nederlandse Facebook groep die je op elk gebied van WordPress een vraag kunt stellen.
– Durftevragen over Woocommerce
Een Nederlandse Facebook groep die je kan helpen bij al je Woocommerce vragen.
– WordPress Maintenace, Speed and Security De Facebook groep van WPsupporterts. Hier kun je terecht voor al je vragen over WordPress onderhoud, snelheid en beveiliging.
– WordPress Support NL-BE
Nog een Nederlands/Belgische Facebook groep die je heel breed kunnen ondersteunen bij vragen of problemen over WordPress.
Mocht je meer specifieke vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd op Facebook naar groepen zoeken die hier de meeste informatie over bevatten. Een voorbeeld hierin is wanneer je vragen hebt over het Astra thema van WordPress. Tik dit in, in de zoekbalk van Facebook en stel dan je vraag in die specifieke Facebook groep.
Wat te doen wanneer niets werkt?
Ondanks dat je heel veel informatie kunt vinden op WordPress Help forums of in Facebook groepen, kan het natuurlijk altijd dat je toch geen oplossing vindt voor je probleem.
Vaak betekent dit dat je meer gespecialiseerde hulp of betaalde ondersteuning nodig hebt.
Thema ondersteuning
Indien je specifieke problemen hebt met een WordPress thema, raden we je aan om contact op te nemen met de Theme Shop of het online service centrum van het desbetreffende thema. Zij bieden gespecialiseerde thema ondersteuning en zijn waarschijnlijk de beste oplossing voor het oplossen van je problemen.
Indien het te moeilijk is om je probleem op te lossen, kunnen zij je doorverbinden naar een betaalde oplossing.
Plugin ondersteuning
Indien je en specifiek plugin probleem hebt, neem dan contact op met de ontwikkelaar. Omdat zij de gehele code kennen, zijn ze je beste optie tot het oplossen van problemen. Je kunt ze heel eenvoudig vinden via Google en hebben (bijna) altijd een eigen online service centrum.
WP Supporters
Natuurlijk is het het fijnst om je problemen en vragen opgelost te krijgen doormiddel van gratis en snelle hulp. Toch is het belangrijk om je te beseffen dat wanneer het probleem een grote omvang heeft of juist heel gespecialiseerd is, het beter is om niet zelf verder te ploeteren.
WPSupporters is een gespecialiseerd WordPress onderhoudsbedrijf en kunnen je ondersteunen in alles wat met WordPress te maken heeft. Wij ondersteunen momenteel veel ondernemers met een WordPress website en white label partners. Je hoeft dus nooit meer te zoeken naar WordPress ondersteuning want wij zullen altijd voor jou klaar staan.
WordPress problemen voorkomen
Ook bij WordPress problemen is voorkomen beter dan genezen. Wanneer er een probleem ontstaat, wil je dit natuurlijk ook zo snel mogelijk opgelost hebben. In veel gevallen zijn problemen wel snel op te lossen, maar er ontstaan soms ook problemen die wat meer tijd in beslag kunnen nemen.
Gelukkig hebben deze wel iets met elkaar gemeen, ze hadden namelijk in veel gevallen gewoon voorkomen kunnen worden. Hoe?! Het antwoord is onderhoud!
Bij grotere problemen kun je bijvoorbeeld denken aan een hack of een hele trage WordPress website. Een hack kan vaak al worden voorkomen door tijdig onderhoud en updates uit te voeren en plugins en themes te controleren op beveiligingslekken. Een trage website kan vaak voorkomen worden met tijdige updates, schone codes, geen onnodige plugins en uiteraard goed onderhoud.
Natuurlijk is dit voor ons makkelijk praten, omdat wij hier dagelijks mee bezig zijn. Ben je dit zelf niet en heb je ook geen tijd om het te leren? Dan kan een WordPress onderhoudscontract de oplossing zijn!
Voor wie is een WordPress helpdesk echt interessant?
Wanneer je een bedrijf hebt en liever niet teveel van doen wilt hebben met het onderhoud van een WordPress website, dan kan een helpdesk interessant voor je zijn. Een specialist zorgt er dan voor dat jouw website goed blijft functioneren en jij kunt doorgaan met je dagelijkse werkzaamheden.
Het hebben van een website of webwinkel kan heel leuk zijn, maar bij problemen kan het ook een drama zijn, vooral wanneer het uren kost om ze op te lossen. Iemand die er dagelijks mee bezig is, heeft wellicht vaker hetzelfde probleem meegemaakt en kent dan ook de oplossing. Hoe lekker is het dan wanneer je gewoon verder kan met ondernemen zonder stress?
Natuurlijk is een helpdesk niet alleen interessant voor bedrijven, maar ook voor mensen met een hobby of verenigingen. Wij merken vaak dat problemen ontstaan door achterstallig onderhoud.
WordPress heeft regelmatig nieuwe updates nodig. Deze zijn vaak voorzien van beveiligingsupdates en voorkomen dat er problemen ontstaan. Het bijhouden van een WordPress website vergt regelmatig wat tijd en dit is dan ook de reden waarom veel website-eigenaren kiezen voor een WordPress helpdesk.
Een WordPress specialist inhuren
WPsupporters is een WordPress specialist. Met al meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van WordPress, hebben wij al heel veel problemen voorbij zien komen en natuurlijk opgelost!
Met WPsupporters hoef je nooit meer op zoek naar WordPress hulp en krijg je het beste van twee werelden! Wij zijn namelijk een helpdesk en WordPress onderhoudsbedrijf in een!
Waar je bij een helpdesk vaak €1,00 per minuut betaalt, betaal je bij WPsupporters een vast en laag bedrag per maand. Daar zit meer in dan alleen WordPress helpdesk. Dit is namelijk een greep uit de diensten die onderdeel uitmaken van ons onderhoudscontract (zonder extra kosten).
WordPress onderhoud
Wij onderhouden je website, zodat jij tijd bespaart die je kunt gebruiken om je eigen business te laten groeien. Wij zorgen ervoor dat je website goed blijft draaien en grijpen in, wanneer ons systeem aangeeft dat er iets aan de hand is.
WordPress updates
Heeft jouw website een update nodig? Wij krijgen automatisch een seintje en gaan er direct mee aan de slag. Hierdoor blijft je website up-to-date en wordt de kans op problemen aanzienlijk kleiner. Ontstaan er alsnog problemen? Dan worden die uiteraard door ons opgelost.
Website versnellen
Website traag? Dat vinden bezoekers over het algemeen geen pretje. Daarom zorgen wij ervoor dat jouw website snel wordt en blijft. Dit doen wij door caching te activeren, afbeelding optimalisatie, het instellen van een CDN en het verbeteren van de server reactietijd.
Beveiliging
Een onveilige website kan veel problemen veroorzaken, Niet alleen dat je website niet goed functioneert, maar bijvoorbeeld ook datalekken, spam en natuurlijk ongenode gasten. Wij monitoren de beveiliging van je website door de gebeurtenissen van duizenden websites te vergelijken. Krijgen wij een melding van een plugin of een theme met een beveiligingslek? Dan gaan wij direct over tot actie!
Back-ups
Website ondanks alle controle toch gecrashed? Of maak je een foutje waardoor je website het niet meer doet? Gelukkig laten wij niets aan het toeval over en hebben wij al een back-up klaarstaan! Dagelijks wordt er een back-up gemaakt van je website. Gebeurt er dan iets? Dan kan je website altijd worden teruggezet naar een moment waarop deze gewoon werkte.
Probleemoplossing
Natuurlijk doen wij ook aan troubleshooting. Er kunnen verschillende kleine of grote problemen ontstaan en wij zitten altijd klaar om deze op te lossen. Denk bijvoorbeeld aan het oplossen van een redirect hack of problemen met .htaccess. Wij vinden het probleem en lossen het professioneel op!
Een WordPress onderhoudscontract of een specialist inhuren?
Wanneer je een onderhoudscontract afsluit dan betaal je eigenlijk gespreid. Wanneer er dan een probleem is, wordt het ook opgelost. Het maakt bij een onderhoudscontract niet uit of het contract nou een maand loopt of een jaar.
Bij het inhuren van een specialist zit je al gauw met een uurtarief, dat per specialist verschilt. Bij een klein probleem kan een specialist dit binnen een uurtje of twee opgelost hebben, maar bij grotere problemen kan het veel meer tijd kosten. Daarom is een onderhoudscontract vaak interessanter, want je krijgt ook hulp wanneer er vaker problemen zijn!
Bij WPsupporters heb je al een onderhoudscontract vanaf €47 en wordt je website voorzien van updates, back-ups, uptime en support!
Supporter
Voor standaard WordPress-onderhoud
- 
						WordPress Updates
											
							Wekelijks houden wij je website up-to-date en zorgen wij ervoor dat de laatste versies actief zijn op je site.							
						
																			
 - 
						WordPress Support
											
							Wij helpen jou met al je WordPress vraagstukken. Maak een ticket aan in ons supportsysteem en wij helpen je zo snel mogelijk.							
						
																			
 - 
						Prestatie scan
											
							Wij maken een prestatiescan (T.W.V €250) van jouw website door die op meer dan 150 punten te controleren. Wij zullen proactief verbeteringen doorvoeren en na afloop een transparant prestatierapport sturen.							
						
																			
 - 
						24/7 Uptime Monitor
											
							Onze uptime monitor houdt 24/7 je website in de gaten. Mocht de site offline gaan controleren wij direct wat er aan de hand is om de site zo snel mogelijk weer online te krijgen.							
						
																			
 - 
						1x Dag Cloud Backups
											
							Wij maken een backup van je site en slaan deze op een externe locatie (AVG proof) op zodat wij altijd, in geval van nood, een reservekopie kunnen terug plaatsen.							
						
												
 
Secure
Voor onderhoud en beveiliging
- 
						Supporter services
 - 
						Security software
											
							Wij installeren security software op jouw site en configureren deze optimaal zodat het heel moeilijk wordt voor hackers om toegang te krijgen.							
						
																			
 - 
						Malware removal
											
							Als je WordPress website is gehackt, zullen we de rommel voor je opruimen en de beveiliging van je site te versterken, zodat dit niet meer gebeurt.							
						
																			
 - 
						1H Website edits
											
							Wij voeren de wijzigingen uit die jij graag op je website wilt doen.							
						
																			
 - 
						2x Dag Cloud Backups
											
							Wij maken een backup van je site en slaan deze op een externe locatie (AVG proof) op zodat wij altijd, in geval van nood, een reservekopie kunnen terug plaatsen.							
						
												
 
Prestatie
Voor onderhoud, veiligheid en snelheid
- 
						Secure services
 - 
						Snelheidsoptimalisatie
											
							Wij zullen de website versnellen met als uitgangspunt maximaal 2 seconden. Wij gebruiken hiervoor de snelheidstest van GTmetrix.							
						
																			
 - 
						Afbeeldingsoptimalisatie
											
							We zullen afbeeldingen comprimeren en nieuwe .webp-extensie afbeeldingen maken om de grote van jouw website te verkleinen.							
						
																			
 - 
						2H Website edits
											
							Wij voeren de wijzigingen uit die jij graag op je website wilt doen voor max 2 uur per maand.							
						
																			
 - 
						4x Dag Cloud Backups
											
							Wij maken een backup van je site en slaan deze op een externe locatie (AVG proof) op zodat wij altijd, in geval van nood, een reservekopie kunnen terug plaatsen.							
						
												
 
Ultiem
Voor extra aandacht van onze experts
- 
						Prestatie services
 - 
						Premium support
											
							Naast de gebruikelijke ondersteuning geven wij onze prestatiepakket klanten voorrang bij onze noodsupport en zullen wij gebruikelijk binnen het uur reageren.							
						
																			
 - 
						Staging site
											
							Om de continuïteit van de website te waarborgen zullen wij alle updates eerst testen op een staging website voordat wij dit live doen.							
						
																			
 - 
						4H Website edits
											
							Wij voeren de wijzigingen uit die jij graag op je website wilt doen voor max 4 uur per maand.							
						
																			
 - 
						4x Dag Cloud Backups
											
							Wij maken een backup van je site en slaan deze op een externe locatie (AVG proof) op zodat wij altijd, in geval van nood, een reservekopie kunnen terug plaatsen.							
						
												
 
Maandelijks
Jaarlijks
Wij maken gebruik van vele premium plugins waar jij gebruik van kunt maken. Mail ons en vraag naar de premium plugins voor een overzicht.
Wekelijks sturen wij een transparant overzicht van onze werkzaamheden. Bekijk een voorbeeldrapport.
Enterprise WordPress Onderhoud
Wat zeggen anderen over onze WordPress support
Veel gestelde vragen over WordPress Support
- Wij focussen ons alleen op WordPress hulp. Met een toegewijd team staan wij altijd voor jou klaar om je te helpen met WordPress.
 - Wij geven onze klanten toegang tot premium plug-ins. Onze klanten die een veilig, prestatie of custom plannen krijgen toegang tot
– iThemes Security Pro Beste security plugin voor WordPress (kost normaal $ 197),
– WP Rocket Beste snelheidsplugin voor WordPress (kost normaal $ 247)
– Elementor Beste pagebuilder voor WordPress (kost normaal $199 per jaar).
– Cartflows Maak je eigen WooCommerce checkout ( kost normaal $299 per jaar)
– WPML Beste vertaalplugin voor WordPress (kost normaal $169)
– Shortpixel Beste afbeeldingoptimalisatie plugin voor WordPress (kost normaal $ 60)
Dit is van onschatbare waarde gezien de algemene prijzen van onze onderhoudsplannen - We hebben een white-label samenwerkingsprogramma. WP supporters werken samen met ontwerpbureaus, marketingbedrijven en freelancers door een eenvoudige en effectieve white-label oplossing aan te bieden. Als jouw klanten doorlopend aandacht vragen voor het aanpassen van de website, prestatieverbeteringen, extra beveiliging of hulp nodig hebben bij WordPress updates, dan treden wij op als jouw technische partner.
 
Zodra jij je aanmeldt voor een onderhoudsplan, ontvang je een welkomstmail met informatie over jouw plan en details over hoe je ons veilig jouw inloggegevens kunt sturen. Nadat jij je aanmeldingsgegevens voor je WordPress-dashboard en hostingprovider naar ons hebt verzonden, is jouw plan binnen 5 – 7 werkdagen geactiveerd.
Snelheidsverbeteringen kunnen tot 2 weken duren. Dit komt omdat we alle bestanden, thema en plug-ins willen optimaliseren en geen downtime willen veroorzaken. Wij nemen onze tijd en zorgen ervoor dat dit goed verloopt in plaats van het risico te lopen dat jouw website in gevaar komt.
Website edits houdt in dat wij de inhoud van elke pagina, afbeeldingen, kop- of voetteksten, plug-ininstellingen, bloginhoud, een nieuwe bestemmingspagina toevoegen, afbeeldingen of tekst, couponcodes toevoegen of producten wijzigen.
Website edits omvat geen aanpassingen aan ontwikkeling (PHP, plug-ins, thema’s, enz.), Het aanpassen van custom code, grafisch ontwerp, PSD naar WordPress, het maken van content of het bouwen van een nieuwe website/subdomein.
VOORBEELD 1
Inbegrepen: Je wilt dat wij een nieuw blogbericht maken met teksten en afbeeldingen die jij ons stuurt, tezamen met instructies en een format wat gereed is voor WordPress. 
Niet inbegrepen: Je wilt dat wij een blogpost maken/schrijven, afbeeldingen zoeken en uploaden naar WordPress.
VOORBEELD 2
Inbegrepen: Je wilt dat wij een nieuw product toevoegen aan jouw WooCommerce-winkel (waarvoor alle benodigde informatie wordt aangeleverd).
Niet inbegrepen: Je wilt dat wij (met onze premium plugin Cartflows) een custom betaalprocess maken voor jouw WooCommerce-winkel. (Dit kunnen wij wel doen op basis van een offerte)
VOORBEELD 3
Inbegrepen: Je wilt dat wij een plug-in installeren en instellen om de ingebouwde functionaliteit te gebruiken.
Niet inbegrepen: Je wilt dat wij nieuwe functionaliteit maken die niet bestaat in een plug-in. 
VOORBEELD 4
Inbegrepen: Je wilt dat wij de tekst op jouw over ons pagina aanpassen met een tekst die jij aanlevert.
Niet inbegrepen: Je wilt dat wij de inhoud van jouw over ons pagina herschrijven.
Uiteraard helpen wij jou graag verder met aanpassingen die niet inbegrepen zitten in ons onderhoudspakket. Voor dit soort projecten maken wij een aparte offerte voor jou op. Plan een vrijblijvend gesprek met een supporter als je geïnteresseerd bent of meer informatie wilt over onze aangepaste plannen.
Het meest eerlijke antwoord dat we jou kunnen geven is – dit hangt af van de ticket. Dit is hoe wij werken:
1) Wanneer je een supportticket e-mailt, ontvang je meteen een automatisch antwoord als jouw ticket goed is aangekomen.
2) Binnen 4 uur ontvang je een antwoord-e-mail van een supporter dat we jouw ticket hebben geopend, we kijken naar de complexiteit en laten je weten wanneer het is opgelost.
3) Binnen 24-48 uur ontvang je een e-mail met de oplossing die door ons zijn uitgevoerd.
Als het ticket ingewikkeld blijkt zijn en onze supporter heeft meer tijd nodig dan laten wij jou weten dat de oplossing buiten de 48-uur gaat vallen. Goede communicatie is in deze gevallen erg belangrijk, en wij staan voor je klaar!
Maar natuurlijk! Wij bieden onderhoudsplannen aan die specifiek gericht zijn op de ondersteuning van een WooCommerce webshop. Websites met geavanceerde functionaliteit zoals deze vereisen ons prestatie plan omdat wij middelen tot ons beschikking moeten hebben om jullie zo goed mogelijk te helpen. Als wij er dus voor zorgen dat jij het juiste plan hebt, dan kunnen wij jullie helpen om jullie website veilig, snel en soepel te houden.
Wij geven onze klanten toegang tot premium plug-ins. Onze klanten die een veilig, prestatie of custom plannen krijgen toegang tot:
– iThemes Security Pro Beste security plugin voor WordPress (kost normaal $ 197),
– WP Rocket Beste snelheidsplugin voor WordPress (kost normaal $ 247)
– Elementor Beste pagebuilder voor WordPress (kost normaal $199 per jaar).
– Cartflows Maak je eigen WooCommerce checkout ( kost normaal $299 per jaar)
– WPML Beste vertaalplugin voor WordPress (kost normaal $169)
– Shortpixel Beste afbeeldingoptimalisatie plugin voor WordPress (kost normaal $ 168)
Dit is van onschatbare waarde gezien de algemene prijzen van onze onderhoudsplannen
Wij werken samen met iThemes om een premium WordPress-beveiliging te installeren! Met ons veilig of prestatieplan zullen wij plug-in installeren en optimaliseren om jouw site zo goed mogelijk te beveiligen.
Wij implementeren indien nodig ook extra beveiliging op jouw WordPress-dashboard en -server. Deze beveiligingsmaatregelen zijn uniek voor elke website waarmee we werken, wat een oplossing op maat voor iedereen betekent.
We werken met iedereen, ongeacht hun hostingprovider. We begrijpen dat iedereen verschillende behoeften heeft en dat mensen een budget hebben waaraan ze moeten voldoen.
Als je op zoek bent naar een geschikte hostingpartner zonder problemen, dan kunnen wij jullie hierbij assisteren. Zonder een goede hosting kunnen wij de websitesnelheid niet altijd verbeteren. Als jouw website op een zeer trage gedeelde server draait, dan kunnen we een upgrade aanbevelen.
Mocht je hier extra vragen over hebben maak dan een afspraak met een supporter. 
Onze onderhoudsplannen zijn er voor een enkele site. Als je meerdere sites of subdomeinen van een site hebt (bijvoorbeeld wpsupporters.com en shop.wpsupporters.com), tellen ze als afzonderlijke sites. Als je meerdere websites hebt die je door ons wilt laten beheren, dan heb je meerdere onderhoudsplannen nodig. Wel bieden wij 20% korting bij het afnemen van 2 of meer onderhoudsplannen.
Hoe nu verder
Kom je zelf niet uit jouw WordPress problemen, en heb je alle mogelijke opties die hierboven zijn beschreven bekeken. Dan kunnen de WPsupporters jou helpen met WordPress support?
Schroom niet om met ons contact op te nemen of een afspraak in te plannen.
Wij willen jou graag helpen met je WordPress website.
We zijn jouw grootste fan!


